Bouw je founder brand in 2 uur per maand

Jij schuift elke maand aan voor een interview, ik doe de rest

In het kort

  • Ik help je eerst met je contentstrategie en het optimaliseren van je LinkedIn-profiel
  • Jij schuift elke maand bij mij aan voor een interview van 2 uur
  • Ik schrijf op basis van jouw input prikkelende LinkedIn-posts en krachtige artikelen, die jij publiceert vanuit jouw naam

'IK ZOU IETS MOETEN MET MIJN PERSONAL BRAND...'

Die gedachte is al een paar keer door je hoofd geschoten. 

Je bent ervan overtuigd dat het je veel op kan leveren.

Maarja, nu nog beginnen. En daar gaat het mis.

Dat is niet gek. Jij bent retedruk. Uren per maand zwoegen op LinkedIn-posts en artikelen, daar heb je geen tijd voor en waarschijnlijk ook helemaal geen zin in.

En that’s where I come in.

Je hebt maar 2 uur per maand nodig

Kijk, je kunt de boel niet volledig uitbesteden. Die kennis en die visie van jou, die zitten in jouw hoofd.

Laat je alles over aan een marketeer of copywriter? Dan krijg je oppervlakkige posts en artikelen die niks gaan opleveren. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Daarom gaan we voor een tussenweg:

Elke maand schuif je bij me aan voor een interview van 2 uur. Ik overlaad jou met scherpe vragen en jij deelt je kennis met mij. Vervolgens gebruik ik jouw input om prikkelende LinkedIn-posts en krachtige artikelen te schrijven. Die we uit jouw naam publiceren.

Van te voren zorgen we voor een ijzersterke strategie en een LinkedIn-profiel dat potentiële klanten overtuigt om de volgende stap te zetten.

Zo gaat onze samenwerking je helpen

  • Ik neem een heleboel werk bij je weg. Dat scheelt tijd en frustratie.
  • Je maakt gebruik van mijn strategische kennis, die ik o.a. opdeed tijdens mijn samenwerkingen met andere SaaS-klanten.
  • Ik produceer content van hoge kwaliteit. Dat is al meer dan 10 jaar mijn vak.
  • Je hebt een stok achter de deur. En jij weet ook… zonder die stok krijg je het over een paar maanden ineens druk en schiet de boel er weer bij in. Terwijl consistentie nou juist zo belangrijk is bij het opbouwen van je personal brand.
  • Je kunt altijd bij me terecht met vragen. Zie me als je side-kick. We gaan dit samen fixen.

Enneh, wat levert HET DAN UITEINDELIJK op?

Het eerlijke antwoord… Dat ligt er aan. Deze factoren spelen o.a. mee:

  • Hoe goed je product-market fit is
  • Wie je doelgroep is
  • Wat je aanbiedt
  • Hoe groot en hoe warm je netwerk al is
  • Hoe goed jij potentiële leads opvolgt
  • Hoeveel tijd jij verder besteedt aan interactie met je netwerk

Ligt er een goede basis? Dan kun je dit ongeveer verwachten (maar het kan ook veel sneller gaan):

Binnen 3 maanden

👉 Mensen uit je doelgroep liken en commenten op je posts
👉 Mensen uit je doelgroep beginnen je uit zichzelf te volgen
👉 Er ontstaan wat gesprekken naar aanleiding van je posts, in de comments of in je DMs

Binnen 6 maanden

👉 De eerste leads komen binnen
👉 Er is een groepje mensen dat regelmatig interactie heeft met je posts (je zou ze fans kunnen noemen)

Binnen 12 maanden (nu wordt het echt leuk!)

👉 Er komen maandelijks of zelfs wekelijks leads binnen
👉 Je staat bekend in de markt als die ene die …
👉 Je netwerk is uitgebreid met interessante vakgenoten
👉 Mensen die jou kennen van LinkedIn bevelen je aan bij anderen

Spannend om het uit handen te geven?

Logisch. Je zit in een complexe branche en als er vanuit jouw naam wordt geschreven, wil je wel een beetje intelligent overkomen.

Gelukkig ben ik geen doorsnee copywriter.

Ik ben het gewend om over complexe onderwerpen te schrijven. Het is zelfs mijn favoriete bezigheid. Ik richt me niet voor niks op SaaS-bedrijven. Daarnaast ben ik zelf ondernemer, best slim en schrijf ik al meer dan 15 jaar blogs.

Lees hier anders even wat meer over mij.

Mijn eigen personal brand heeft me al belachelijk veel opgeleverd:

  1. Sinds ik 5 jaar geleden begon met freelancen zit ik altijd vol opdrachten (ik krijg wekelijks relevante leads binnen via LinkedIn)
  2. Hoe specifieker ik mijn brand neerzette, hoe leuker de opdrachten werden
  3. Ik heb een superfijn clubje ondernemers leren kennen via LinkedIn, die me vooruit helpen
  4. Verkopen gaat supermakkelijk, omdat mensen me al kennen en vertrouwen voor ze contact met me opnemen
  5. 15 mensen uit mijn doelgroep maakten een uur van hun waardevolle tijd vrij voor een interview, toen ik doelgroeponderzoek wilde doen (en daardoor kwam ik o.a. op deze dienst)
  6. Door het schrijven van posts op LinkedIn én de feedback die ik daar van anderen op krijg heb ik een scherpe visie ontwikkeld
  7. Als ik met iemand die me inspireert wil sparren, zegt diegene bijna altijd ‘ja’

Niet meer uitstellen joh. zet je meteen de eerste stap?

Deze klanten heb ik eerder blij gemaakt