Een formulier invullen om daarna te worden gebeld door de salesafdeling? Zeker de Gen Z’ers en Millennials bedanken daarvoor hartelijk. Zij doen hun onderzoek het liefste zelf. Online, veilig achter hun laptop.
Wil je in deze tijd succesvol verkopen als B2B-bedrijf? Dan heb je dus goede content nodig. Dat is dé manier om je doelgroep tijdens hun klantreis te bereiken en overtuigen.
Helaas is veel B2B-content nog niet van het juiste niveau. Het is te oppervlakkig en te commercieel. De content die wél impact maakt? Dat is thought leadership content.
Content waarin je jouw unieke expertise, ervaring en visie deelt om je doelgroep écht verder te helpen. Content waarvan je potentiële klanten slimmer worden. Die hen inspireert. En die hun prangende vragen beantwoordt.
De grote uitdaging: je kunt dit soort content als marketingafdeling niet alleen maken. De expertise die je daarvoor nodig hebt zit verpreid door de hele organisatie. En dus zul je ook die héle organisatie moeten betrekken bij je contentmarketing.
Hoe je dat doet?
Dat vertel ik het publiek tijdens deze talk.
Tips & strategieën die je direct kunt toepassen
Geen wolligheid, maar lekker praktisch
Na deze keynote heb je zin om aan de slag te gaan
Ik ben Marit Vervaart. Contentstrateeg, trainer en copywriter met meer dan 14 jaar ervaring in contentmarketing. De laatste jaren richt ik me met mijn bedrijf volledig op de B2B-sector.
Mijn missie? De visie en expertise die in die bedrijven opgesloten zit naar buiten brengen. Want veel te veel mooie bedrijven laten véél te weinig van zichzelf zien.
Laat hieronder weten over welke datum, plaats en organisatie het gaat en ik neem binnen 2 werkdagen contact op om een kennismaking te plannen.