Klinkt dit bekend?
- We willen (meer) whitepapers publiceren, maar het schrijven ervan kost ons enorm veel tijd en moeite.
- We zijn te druk met onze dagelijkse werkzaamheden, waardoor we het creëren van whitepapers vooruit blijven schuiven.
- We missen het schrijftalent om diepgaande, intelligente whitepapers te schrijven die ook nog eens lekker leesbaar zijn.
- Ik en mijn collega’s hebben superveel kennis, maar niet iedereen houdt van schrijven of is er goed in.
- Ons aanbod is vrij complex en we vinden het daardoor lastig om het schrijven van whitepapers uit te besteden.
De oplossing: besteed je whitepapers uit aan mij!
"Maar... jij weet toch niks van ons vakgebied?"
Klopt waarschijnlijk. Gelukkig is dat ook niet nodig. Ik schrijf regelmatig over dingen waar ik totaal geen kaas van heb gegeten. Sterker nog: ik schrijf bijna alleen maar over complexe onderwerpen. Dat is mijn specialiteit. Hoe ik dan aan de juiste info kom? Bijvoorbeeld zo:
- Ik interview jou, je collega’s of andere mensen die wél kennis hebben van jullie vakgebied.
- Jij stuurt mij interessante artikelen en onderzoeken op, ik gebruik de info hieruit voor een unieke tekst.
- Google is mijn grootste vriend. Ik verdiep me graag in jouw vakgebied door zelf online bronnen te raadplegen.
Alle waardevolle informatie die ik heb verzameld verwerk ik in een heldere tekst voor jouw whitepaper.
Een whitepaper is een mooie leadgenerator, maar dan moet hij wel gemaakt worden. Aan de slag?
Populair
Deze klanten heb ik eerder blij gemaakt
"Wat een verademing! Je visie delen en die "spot on" verwoord zien in de taal van de gekozen doelgroep. Marit levert de toegevoegde waarde waar je als ondernemer naar op zoek bent."
Menno PostmaVastgoed Intervisie 
"Marit doet altijd meer dan ze belooft. Ze neemt initiatief, is slim en kijkt verder. Ze snapt al snel wat ik wil en denkt echt actief mee over hoe het beter kan."
Sara BruinsmaSara Traint 
"Ik weet dat het inzetten van SEO van groot belang is voor mijn website, maar het is een van de taken waar ik het minst graag mee bezig ben. Gelukkig is daar Marit, die met haar kennis en visie zorgt voor een heldere uitleg en uitstekende begeleiding. Met een zeer goed resultaat!"
Marleen BrekelmansBijzonder Plekje 
"Marits professionele werkwijze, waarbij ze echt tot de kern van onze visie en onze diverse doelgroepen kwam, was erg prettig. In de teksten zie je hierdoor ook echt een duidelijk verschil in de benadering van de diverse doelgroepen in de horeca-, retail- en sportbranche."
Daniella TuikDDJ MEDIA 
"Marit schrijft goede en pakkende teksten en weet zich zeer goed in te leven in diverse doelgroepen. Ze denkt goed mee, komt proactief met nieuwe ideeën en is ook nog eens een specialist op het gebied van online marketing."
Mark VerkerkFreelance Project Manager 
Previous
Next