Ik ben
Marit Vervaart.
Contentstrateeg & senior ghostwriter, gek op groeiende resultaten en een beetje een nerd. Leuk om je digitaal te ontmoeten.

De afgelopen 10 jaar hielp ik heel wat bedrijven met hun content en zag ik wat het kon opleveren:
Als je het goed aanpakt geeft contentmarketing je business een flinke boost.
Dat ervaar ik met mijn eigen bedrijf ook.
Sinds ik actief ben op LinkedIn en meer dan 6000 volgers heb verzameld, stromen de leads vanzelf binnen. Bijna altijd zijn het mijn ideale klanten. En ik hoef ze tijdens de kennismaking nauwelijks te overtuigen. Ze volgen me soms al maanden en kennen en vertrouwen me al.
Maar tot mijn frustratie zag ik ook dat het bij heel veel organisaties niet goed gaat:
En wat het meest zonde is? Vaak zijn dit prachtige organisaties die alles in huis hebben om de thought leader binnen hun markt te worden.
Ze missen alleen een goede contentstrategie, experts die hun kennis willen delen en de schrijfskills om écht goede content te creëren.
En gelukkig, daar kan ik bij helpen!
Nou… ik ben een:
Jezelf thought leader noemen vind ik een beetje zum kotzen. Thought leadership gaat er namelijk over hoe anderen jou zien. Wat ik wel kan zeggen: ik heb meer dan 5000 volgers op LinkedIn en krijg regelmatig berichten van mensen die geïnspireerd werden door mijn posts en daarom met me willen samenwerken. Vrijwel al mijn leads kloppen zelf bij me aan, zonder dat ik daar iets voor hoef te doen. Tekenen dat ik in elk geval door sommigen gezien word als thought leader.
Leuk schrijven kunnen veel mensen. Op een strategische manier over content nadenken kunnen er maar weinig. Ik zorg ervoor dat jullie écht resultaat gaan behalen met jullie content. Door jullie te helpen bij het creëren van content die de mensen aanspreekt die klaar zijn om te kopen.
Ik startte mijn carrière als SEO-specialist en heb inmiddels 10 jaar ervaring met SEO-copywriting. Ik hielp daarmee zowel grote als kleine bedrijven aan mooie posities in de zoekmachines. Ik deed tientallen zoekwoordenonderzoeken en heb heel wat andere specialisten getraind.
Het liefst werk ik samen met mensen in de IT. Vraag me niet waarom, maar met die mensen voel ik bijna altijd een klik. Ik werkte bij een internetbureau in een team van developers. Daardoor snap ik hun manier van praten en weet ik wat de meeste IT-termen betekenen. Ik deed zelf ook wat cursussen in front-end development. Gewoon, omdat ik dat interessant en leuk vind.