Die gedachte is al een paar keer door je hoofd geschoten.
Je bent ervan overtuigd dat het je veel op kan leveren.
Maarja, nu nog beginnen. En daar gaat het mis.
Dat is niet gek. Jij bent retedruk. Uren per maand zwoegen op LinkedIn-posts en artikelen, daar heb je geen tijd voor en waarschijnlijk ook helemaal geen zin in.
En that’s where we come in.
Kijk, je kunt de boel niet volledig uitbesteden. Die kennis en die visie van jou, die zitten in jouw hoofd.
Laat je alles over aan een marketeer of copywriter? Dan krijg je oppervlakkige posts en artikelen die niks gaan opleveren. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Daarom gaan we voor een tussenweg:
Elke maand schuif je bij een senior copywriter aan voor een interview van 2 uur. Die copywriter overlaadt jou met scherpe vragen en jij deelt je kennis. Vervolgens gebruikt de copywriter jouw input om prikkelende LinkedIn-posts en krachtige artikelen te schrijven. Die we uit jouw naam publiceren.
Van te voren zorgen we voor een ijzersterke strategie en een LinkedIn-profiel dat potentiële klanten overtuigt om de volgende stap te zetten.
Het eerlijke antwoord… Dat ligt er aan. Deze factoren spelen o.a. mee:
Ligt er een goede basis? Dan kun je dit ongeveer verwachten (maar het kan ook veel sneller gaan):
Binnen 3 maanden
👉 Mensen uit je doelgroep liken en commenten op je posts
👉 Mensen uit je doelgroep beginnen je uit zichzelf te volgen
👉 Er ontstaan wat gesprekken naar aanleiding van je posts, in de comments of in je DMs
Binnen 6 maanden
👉 De eerste leads komen binnen
👉 Er is een groepje mensen dat regelmatig interactie heeft met je posts (je zou ze fans kunnen noemen)
Binnen 12 maanden (nu wordt het echt leuk!)
👉 Er komen maandelijks of zelfs wekelijks leads binnen
👉 Je staat bekend in de markt als die ene die …
👉 Je netwerk is uitgebreid met interessante vakgenoten
👉 Mensen die jou kennen van LinkedIn bevelen je aan bij anderen
Logisch. Je zit in een complexe branche en als er vanuit jouw naam wordt geschreven, wil je wel een beetje intelligent overkomen.
Gelukkig zijn wij geen doorsnee copywriters.
Wij zijn het gewend om over complexe onderwerpen te schrijven. Het is zelfs onze favoriete bezigheid. We richten ons niet voor niks op SaaS-bedrijven. Daarnaast zijn we zelf ondernemend, slim en hebben we heel veel copywriting ervaring.
Lees hier anders even wat meer over Marit, de oprichter van FastMotion.