Bouw je founder brand in max 2 uur per maand

Jij schuift elke maand aan voor een interview, ik doe de rest

In het kort

  • Ik help je eventueel eerst met je contentstrategie en het optimaliseren van je LinkedIn-profiel
  • Jij schuift elke maand bij mij aan voor een interview van maximaal 2 uur
  • Ik schrijf op basis van jouw input krachtige blogs en/of prikkelde LinkedIn-posts, die jij publiceert vanuit jouw naam

Als je nog wat overtuiging nodig hebt

Hee founder, CEO, grote baas. Wist je dat je enorme marketingkansen laat liggen?

Nee, het is geen fancy AI-tool die je over het hoofd ziet. Het is ook geen ingewikkelde strategie waar je overheen kijkt. En nee, je bent geen growthhackende rocketscientist vergeten in te huren.

Wat jij vergeet ben jij.

Als founder heb je een basisautoriteit. Hoef je niks voor te doen. Het feit dat jij een succesvol bedrijf runt verhoogt het vertrouwen in je expertise automatisch. 

Daar komt bovenop dat jij als founder waarschijnlijk degene bent met de visie. Je kunt je eigen dienst of product als geen ander verkopen. Als jij met passie begint te vertellen zijn mensen zo overtuigd.

Maar je vertelt al die inspirerende dingen vooral tegen mensen die je al kent. Je klanten, je collega’s of je warme netwerk bijvoorbeeld. Je laat het aan je marketingafdeling over om je verhaal met de rest van de wereld te delen.

Het ding is… dat maakt lang niet zoveel impact als wanneer het uit jouw eigen mond komt. De marketingafdeling mist die speciale positie, heeft geen diepgaande kennis en is bovendien minder menselijk (doordat ze niet vanuit een persoon, maar vanuit je bedrijf communiceren).

Het wordt tijd dat je een van de grootste marketingassets van je bedrijf gaat inzetten.

Je founder brand.

Het is tijd dat jij jezelf laat zien aan de wereld

Hoe?

Door blogs te schrijven en consistent aanwezig te zijn op LinkedIn.

Waarom blogs?

Blogs zijn de ideale manier om lekker de diepte in te gaan. Je hebt alle ruimte om jouw punt te maken of een onderwerp goed uit te diepen. En ja, blogs worden echt nog wel gelezen. Als ze maar interessant en waardevol zijn. Bonus: ze kunnen ook je vindbaarheid in Google vergroten.

Waarom LinkedIn?

Als je LinkedIn nog niet serieus inzet, laat je echt grote kansen liggen. LinkedIn is een superwaardevol marketingkanaal, zeker voor B2B-bedrijven. Founders die zichzelf succesvol positioneren op LinkedIn bereiken maandelijks tienduizenden mensen en halen daarmee waardevolle leads binnen. Puur door hun kennis en visie op dit platform te delen.

Tegen zo’n krachtige marketingmachine is maar moeilijk op te adverteren.

Je hebt maar 2 uur per maand nodig

Ik snap dat je geen tijd hebt. Jij bent retedruk. Uren per maand zwoegen op blogs en LinkedIn-posts, daar heb je geen zin in.

Maar wat als je maximaal 2 uur per maand vrij hoeft te maken voor een interview en de rest uit handen genomen wordt? Dat zou lekker zijn toch?

Kan ik voor je regelen.

Ik overlaad je elke maand met scherpe vragen en jij deelt je kennis met me. Vervolgens gebruik ik jouw input om krachtige blogartikelen en prikkelende LinkedIn-posts te schrijven. Die jij vervolgens uit jouw naam kunt publiceren.

ZO BOUWEN WE JOUW FOUNDER BRAND

1. Strategiesessie & strategiedocument

Om straks het maximale uit jouw content te halen starten we met de basis: je strategie. Leer ik je ook meteen wat beter kennen. Tijdens een sessie van een halve dag gaan we door middel van oefeningen dit soort vragen beantwoorden:

  • Wat is jouw founder story?
  • Wat is je visie?
  • Welke unieke kennis heb je?
  • Wat heb je te vertellen? Wat zijn je kernboodschappen?
  • Wat is je persoonlijkheid en hoe kun je die overbrengen en voor je laten werken?

Dit werk ik vervolgens voor je uit in een mooi document, dat de basis vormt van al je content.

De sessie duurt 3 uur en vindt online plaats.

2. LinkedIn-profiel optimaliseren

Om leads binnen te halen is een goed geoptimaliseerd profiel erg belangrijk. Dat is de plek waarop je meer van jezelf laat zien en potentiële klanten het laatste zetje geeft om contact op te nemen.

Zo toveren we je profiel om tot leadmagneet:

  • Ik (her)schrijf je tagline, infosectie en meest recente ervaring
  • Ik schrijf een pakkende tekst voor in je header image en adviseer je over de styling
  • We zorgen samen voor sterke call to actions

3. Maandelijks interview

Vanaf nu wordt het makkelijk. Het enige wat jij hoeft te doen is opdagen voor ons maandelijkse interview van maximaal 2 uur. Ik bedenk van tevoren een interessante insteek (of we doen dat samen) en bereid wat scherpe interviewvragen voor. Ons gesprek neem ik op en vormt de basis van een maand aan content.

4. Ik schrijf voor een maand aan content

Ik pak jouw kennis, mix die met mijn schrijfskills en creëer zo krachtige blogs en/of prikkelende LinkedIn-posts. Jij geeft eventueel nog wat feedback en publiceert ze vervolgens uit jouw naam. Tijdens onze samenwerking slinger ik ook graag advies jouw kant op om nog meer uit je founder brand te halen. Gevraagd en ongevraagd. 

Spannend om het uit handen te geven?

Logisch. Je zit in een complexe branche en als er vanuit jouw naam geschreven wordt, wil je wel een beetje intelligent overkomen.

Gelukkig ben ik geen doorsnee copywriter.

Ik ben het gewend om over complexe onderwerpen te schrijven. Het is zelfs mijn favoriete bezigheid. Ik richt me niet voor niks op SaaS-bedrijven. Daarnaast ben ik zelf ondernemer, best slim en schrijf ik al meer dan 15 jaar blogs.

En I walk the talk. Ik haal zelf wekelijks leads van hoge kwaliteit uit LinkedIn.

Lees hier anders even wat meer over mij.

En mocht je dan nog twijfelen, je kunt het altijd een maandje uitproberen. Je zit nergens aan vast.

Jouw investering

PS. Je zit nergens aan vast. Probeer het gerust een maandje uit.

Contentstrategie + optimaliseren LinkedIn-profiel

eenmalig
1200
  • Online strategiesessie van 3 uur
  • Jouw strategie netjes uitgewerkt
  • Geoptimaliseerd LinkedIn-profiel

Contentabonnement
light

maandelijks
300
  • Interview van 0,5 uur
  • 4 prikkelende LinkedIn-posts
  • 2 correctierondes
  • Advies & begeleiding

Contentabonnement
medium

maandelijks
600
  • Interview van 1 uur
  • 8 prikkelende LinkedIn-posts
  • 2 correctierondes
  • Advies & begeleiding

Contentabonnement
expert

maandelijks
1200
  • Interview van 2 uur
  • 8 prikkelende LinkedIn-posts
  • 1 krachtig blogartikel
  • 2 correctierondes
  • Advies & begeleiding
aanbevolen