CONTENTAUDIT

Een frisse blik op je content

Het overkomt elke marketing- of contentmanager. Als je lang voor hetzelfde bedrijf werkt, dan krijg je last van tunnelvisie.

Het is net als met een verhuizing. Als je te lang wacht met het ophangen van die mooie lamp, dan is de kans groot dat er 5 jaar later nog steeds een kaal peertje hangt. Je ziet het na een tijdje niet meer.

Wat helpt? Een kritische buitenstaander die met een frisse blik kijkt naar wat je doet.

En dat is precies wat ik voor je doe tijdens de contentaudit.

Zo werkt de contentaudit

  1. Je krijgt van mij een vragenlijst waarmee ik jullie diensten, doelgroep en bedrijf beter leer kennen
  2. Ik analyseer wat jullie momenteel doen qua content. Ik neem alles mee. Van webteksten tot weggevers en van LinkedIn-posts tot blogs. Ik kijk o.a. naar
    • Inhoud
    • Stijl
    • Opbouw
    • Frequentie
    • Onderscheidende factor
    • Niveau
    • Aansluiting doelgroep
  3. Je ontvangt van mij een document met de belangrijkste quick wins. Waarmee kun je de impact van jullie content snel verhogen?
  4. We bespreken de resultaten tijdens een call van een half uur. Tijdens die call kun je mij ook aanvullende vragen stellen.

En dit levert het op

  • Je weet waarom je huidige content niet het maximale oplevert.
  • Je hebt een lijst met quick wins waar je direct mee aan de slag kunt. Soms kan een kleine aanpassing echt een massive verschil maken.
  • Je hoeft jezelf niet langer af te vragen: Doen we het wel goed? Laten we geen kansen liggen?

Dit kost het

Een contentaudit kost €597,-.