CASES

Boost je sales met overtuigende klantverhalen

Klinkt dit bekend?

  • We hebben hele mooie dingen gerealiseerd voor onze klanten, maar niemand weet het… want we vertellen het nergens.
  • Het schrijven van cases is een klus die we zelf maar uit blijven stellen.
  • Klanten vragen naar hoe goed ze ons vinden… Tja, dat vinden we stiekem best een beetje spannend.
  • We missen het schrijftalent om lekker leesbare en overtuigende cases te schrijven.

De oplossing: besteed HET SCHRIJVEN VAN JE CASES uit aan mij

"Is dit wel iets wat we kunnen uitbesteden?"

Ja hoor. Het is juist fijn om dit door een externe te laten doen. Ik ben lekker neutraal en doordat ik dit heel vaak doe weet ik precies hoe ik de juiste vragen stel. Je hoeft ook niet bang te zijn dat de inhoud van het project te complex is. Ik schrijf bijna alleen maar over complexe en technische onderwerpen. Dat is waar mijn kracht ligt.

Dit is hoe ik tot een overtuigende case kom:

  • Ik interview eerst de verantwoordelijke(n) voor het project binnen jouw organisatie, zodat ik goed snap wat jullie voor de klant gedaan hebben.
  • Ik plan zelf online interviews in met 1 of meerdere contactpersonen bij jullie klant. Ik vraag hen onder andere naar het probleem waar ze tegenaan liepen, de oplossing die jullie hebben geleverd en het resultaat van de samenwerking. Natuurlijk probeer ik ook wat mooie, positieve quotes te verzamelen.
  • Alle input die ik verzameld heb giet ik in een goed gestructureerd klantverhaal, waarin ik vooral de klant aan het woord laat.
  • Ik laat de case daarna checken door jouw klant, zodat hij gepubliceerd kan worden.

Die mooie klantverhalen moeten naar buiten. Zullen we aan de slag gaan?

1 case

800
  • Inplannen interview met je klant​
  • 1 interview met verantwoordelijke(n) binnen jouw organisatie
  • 1 interview met de betrokkene(n) bij je klant
  • 1 correctieronde voor jou
  • 1 correctieronde voor je klant

3 cases

2250
  • Inplannen interview met je klant​
  • 1 interview met verantwoordelijke(n) binnen jouw organisatie​
  • 1 interview met de betrokkene(n) bij je klant
  • 1 correctieronde voor jou
  • 1 correctieronde voor je klant

5 cases

3500
  • Inplannen interview met je klant​
  • 1 interview met verantwoordelijke(n) binnen jouw organisatie​
  • 1 interview met de betrokkene(n) bij je klant
  • 1 correctieronde voor jou
  • 1 correctieronde voor je klant

Deze klanten heb ik eerder blij gemaakt