Bouw je founder brand in 2 uur per maand

Jij schuift elke maand aan voor een interview, wij doen de rest

In het kort

  • We helpen je eerst met je contentstrategie en het optimaliseren van je LinkedIn-profiel
  • Jij schuift elke maand bij een senior copywriter aan voor een interview van 2 uur
  • Deze senior copywriter schrijft op basis van jouw input prikkelende LinkedIn-posts en krachtige artikelen, die jij publiceert vanuit jouw naam

'IK ZOU IETS MOETEN MET MIJN PERSONAL BRAND...'

Die gedachte is al een paar keer door je hoofd geschoten. 

Je bent ervan overtuigd dat het je veel op kan leveren.

Maarja, nu nog beginnen. En daar gaat het mis.

Dat is niet gek. Jij bent retedruk. Uren per maand zwoegen op LinkedIn-posts en artikelen, daar heb je geen tijd voor en waarschijnlijk ook helemaal geen zin in.

En that’s where we come in.

Je hebt maar 2 uur per maand nodig

Kijk, je kunt de boel niet volledig uitbesteden. Die kennis en die visie van jou, die zitten in jouw hoofd.

Laat je alles over aan een marketeer of copywriter? Dan krijg je oppervlakkige posts en artikelen die niks gaan opleveren. Dat kan niet de bedoeling zijn.

Daarom gaan we voor een tussenweg:

Elke maand schuif je bij een senior copywriter aan voor een interview van 2 uur. Die copywriter overlaadt jou met scherpe vragen en jij deelt je kennis. Vervolgens gebruikt de copywriter jouw input om prikkelende LinkedIn-posts en krachtige artikelen te schrijven. Die we uit jouw naam publiceren.

Van te voren zorgen we voor een ijzersterke strategie en een LinkedIn-profiel dat potentiële klanten overtuigt om de volgende stap te zetten.

Zo gaat onze samenwerking je helpen

  • Wij nemen een heleboel werk bij je weg. Dat scheelt tijd en frustratie.
  • Je maakt gebruik van onze strategische kennis, die we o.a. opdeden tijdens onze samenwerkingen met andere SaaS-klanten.
  • We produceren content van hoge kwaliteit. Je content wordt geschreven door een senior copywriter die affiniteit heeft met SaaS/IT.
  • Je hebt een stok achter de deur. En jij weet ook… zonder die stok krijg je het over een paar maanden ineens druk en schiet de boel er weer bij in. Terwijl consistentie nou juist zo belangrijk is bij het opbouwen van je personal brand.
  • Je kunt altijd bij ons terecht met vragen. Zie ons als je side-kick. We gaan dit samen fixen.

WAT GAAT DAT KOSTEN?

Eenmalig opstarten

1600 eenmalig
  • Online strategiesessie van 3 uur
  • Jouw strategie netjes uitgewerkt
  • Geoptimaliseerd LinkedIn-profiel

Maandelijks abonnement

1600 per maand
  • Interview van 2 uur
  • 8 prikkelende LinkedIn-posts
  • 1 krachtig artikel van max. 1000 woorden
  • 2 correctierondes
  • Advies & begeleiding

Enneh, wat levert HET DAN UITEINDELIJK op?

Het eerlijke antwoord… Dat ligt er aan. Deze factoren spelen o.a. mee:

  • Hoe goed je product-market fit is
  • Wie je doelgroep is
  • Wat je aanbiedt
  • Hoe groot en hoe warm je netwerk al is
  • Hoe goed jij potentiële leads opvolgt
  • Hoeveel tijd jij verder besteedt aan interactie met je netwerk

Ligt er een goede basis? Dan kun je dit ongeveer verwachten (maar het kan ook veel sneller gaan):

Binnen 3 maanden

👉 Mensen uit je doelgroep liken en commenten op je posts
👉 Mensen uit je doelgroep beginnen je uit zichzelf te volgen
👉 Er ontstaan wat gesprekken naar aanleiding van je posts, in de comments of in je DMs

Binnen 6 maanden

👉 De eerste leads komen binnen
👉 Er is een groepje mensen dat regelmatig interactie heeft met je posts (je zou ze fans kunnen noemen)

Binnen 12 maanden (nu wordt het echt leuk!)

👉 Er komen maandelijks of zelfs wekelijks leads binnen
👉 Je staat bekend in de markt als die ene die …
👉 Je netwerk is uitgebreid met interessante vakgenoten
👉 Mensen die jou kennen van LinkedIn bevelen je aan bij anderen

Spannend om het uit handen te geven?

Logisch. Je zit in een complexe branche en als er vanuit jouw naam wordt geschreven, wil je wel een beetje intelligent overkomen. Gelukkig zijn wij geen doorsnee copywriters. Wij zijn het gewend om over complexe onderwerpen te schrijven. Het is zelfs onze favoriete bezigheid. We richten ons niet voor niks op SaaS-bedrijven. Daarnaast zijn we zelf ondernemend, slim en hebben we heel veel copywriting ervaring.

Lees hier anders even wat meer over Marit, de oprichter van FastMotion.

MARIT's eigen personal brand heeft haar al belachelijk veel opgeleverd:

  1. Sinds ze 5 jaar geleden begon met freelancen zit ze altijd vol opdrachten (ze krijgt wekelijks relevante leads binnen via LinkedIn)
  2. Hoe specifieker ze haar brand neerzette, hoe leuker de opdrachten werden
  3. Ze heeft een superfijn clubje ondernemers leren kennen via LinkedIn, die haar vooruit helpen
  4. Verkopen gaat supermakkelijk, omdat mensen haar al kennen en vertrouwen voor ze contact met haar opnemen
  5. 15 mensen uit haar doelgroep maakten een uur van hun waardevolle tijd vrij voor een interview, toen ze doelgroeponderzoek wilde doen (en daardoor kwam ze o.a. op deze dienst)
  6. Door het schrijven van posts op LinkedIn én de feedback die ze daar van anderen op krijgt heeft ze een scherpe visie ontwikkeld
  7. Als ze met iemand die haar inspireert wil sparren, zegt diegene bijna altijd ‘ja’

Niet meer uitstellen joh. zet je meteen de eerste stap?

Deze klanten hebben we eerder blij gemaakt