Écht waardevolle content creëer je alleen als je de hele organisatie erbij betrekt.
Het grote nadeel?
Deze mensen zijn altijd druk én zien het belang van goede content vaak nog niet in.
Waardoor ze of helemaal niet meewerken óf de boel na een tijdje altijd weer strandt.
In de meer dan 10 jaar die ik in contentmarketing werk, was het betrekken van interne experts vaak een uitdaging. Maar inmiddels heb ik een heleboel methodes en strategieën ontwikkeld die wél werken. En daarmee hielp ik tientallen bedrijven om content te creëren die wél impact maakt.
Tijdens mijn keynote houd ik niks achter en deel ik extreem praktisch wat jij moet doen om die waardevolle input uit je interne experts te trekken en te delen met de wereld. Oók als ze druk zijn.
Tips & strategieën die je direct kunt toepassen
Geen wollig gelul, maar lekker praktisch
Na deze keynote heb je zin om aan de slag te gaan
De kosten voor een keynote van max. 60 minuten bedragen €1.500,-.
Laat hieronder weten over welke datum, plaats en organisatie het gaat en ik neem binnen 2 werkdagen contact op om een kennismaking te plannen.