Hoe creëer je B2B-content
die wél impact maakt,
met de hulp van je interne experts?

Dat is waar mijn keynote over gaat

De lat van potentiële klanten ligt torenhoog

De hele dag worden we overspoeld met boodschappen. Een reclamebord hier, een radiospot daar. En daar komt dan dat trillende en bliepende apparaat in onze broekzak nog bij. Dat verwerken kost allemaal kostbare energie. Geen wonder dat potentiële klanten hun lat inmiddels torenhoog hebben gelegd. Zij gaan alleen nog content lezen die écht waardevol is.
 
Content…
 
… die hen inspireert (‘Oja, shit, dat doen we verkeerd’)
… die een probleem helpt op te lossen (‘Wat slim, dat ga ik ook proberen!’)
… die hen iets leert (‘Hè hè, eindelijk een echt antwoord op mijn vraag’)
… die hen vermaakt (‘Haha, zo gaat het bij ons precies!’)
 
Maar dan nu de grote vraag: hoe creëer je dat soort content?

Het antwoord: betrek je interne experts

Écht waardevolle content creëer je alleen als je de hele organisatie erbij betrekt.

👉 Management heeft de visie en het grotere plaatje
👉 Salesmedewerkers weten welke problemen en vragen er spelen bij potentiële klanten
👉 De specialisten bezitten de kennis over de oplossing die je levert
👉 Servicemedewerkers weten waar klanten tijdens de samenwerking tegenaan lopen
 

Het grote nadeel?

Deze mensen zijn altijd druk én zien het belang van goede content vaak nog niet in.
Waardoor ze of helemaal niet meewerken óf de boel na een tijdje altijd weer strandt.

Hoe krijg je die interne experts in beweging?

In de meer dan 10 jaar die ik in contentmarketing werk, was het betrekken van interne experts vaak een uitdaging. Maar inmiddels heb ik een heleboel methodes en strategieën ontwikkeld die wél werken. En daarmee hielp ik tientallen bedrijven om content te creëren die wél impact maakt.

Tijdens mijn keynote houd ik niks achter en deel ik extreem praktisch wat jij moet doen om die waardevolle input uit je interne experts te trekken en te delen met de wereld. Oók als ze druk zijn.

Tips & strategieën die je direct kunt toepassen

Geen wollig gelul, maar lekker praktisch

Na deze keynote heb je zin om aan de slag te gaan

Boek Marit voor jouw event

De kosten voor een keynote van max. 60 minuten bedragen €1.500,-.

Laat hieronder weten over welke datum, plaats en organisatie het gaat en ik neem binnen 2 werkdagen contact op om een kennismaking te plannen.