TRAJECT

JE INTERNE EXPERTS OP LINKEDIN

Geef je interne experts het podium en maak van LinkedIn een leadmachine

De meest succesvolle bedrijven op LinkedIn hebben één belangrijk ding gemeen. Ze verschuilen zich niet achter een anoniem bedrijf, maar geven hun interne experts het podium.

De commerciële boodschappen waar iedereen de hele dag mee wordt doodgegooid? Die registreren je klanten nog maar amper. Maar waar ze nog wél gevoelig voor zijn? Authentieke boodschappen van echte mensen.

Tijd dus om je interne experts de ruimte én de skills te geven om hun visie, kennis en persoonlijkheid te delen.

Zo maak je van LinkedIn een leadmachine.

ZO GAAN JULLIE STRAKS KNALLEN OP LINKEDIN

1. Een stevige basis leggen

We starten met een trainingsdag. Tijdens deze dag leggen we de basis voor succes op LinkedIn.

Dit hebben jouw interne experts na deze dag:

✅ Een persoonlijke LinkedIn-strategie
Hoe wil jij jezelf neerzetten? Wat zijn je key messages? Welke manier van schrijven past bij jou? Dat gaan we als eerste bepalen.

✅ Een contentplanning
Aan ideeën straks geen gebrek meer. Iedereen heeft voor minimaal 3 maanden aan contentideeën gepland.

✅ Een profiel dat de aandacht grijpt en overtuigt
Tijdens de training voeren we de quick wins direct door.

✅ Een strategie om te connecten met je doelgroep
We gaan meteen relevante mensen opzoeken én uitnodigen.

✅ De skills om pakkende LinkedIn-posts te schrijven
Ik leer jullie een slimme methode aan, die we meteen gaan toepassen. Na de training staan er 6 awesome LinkedIn-posts gepland.

✅ Slimme algoritme-hacks
Het algoritme is de baas, maar je kunt het algoritme wel bespelen. Ik leer jullie hoe.

2. Een maandelijkse contentroutine implementeren

Ik help jullie bij het implementeren van een maandelijkse contentroutine. 

Wat die contentroutine inhoudt? Elke maand komen jullie interne experts samen tijdens een contentsessie van 4 uur. Tijdens die sessie gaan jullie het volgende doen:

  • Een contentoverleg
    Jullie blikken terug op de afgelopen maand en bespreken de aandachtspunten voor de komende maand
  • Een creatiesessie
    Iedereen creëert tijdens deze sessie ALLE LinkedIn-posts (8 stuks) voor de aankomende maand. De deelnemers worden zoveel mogelijk op weg geholpen, bijvoorbeeld met templates en haakjes.
  • Content inplannen
    Aan het einde van de sessie plant iedereen de LinkedIn-posts direct in, zodat die automatisch online komen.

Ik begeleid jullie 3 maanden en daarna is het de bedoeling dat jullie dit zelfstandig oppakken. Wijs dus een interne sessieleider aan. Ik draag in die 3 maanden al mijn kennis over op de interne sessieleider, zodat die het stokje van me kan overnemen.

Ik spreek uit ervaring

Mijn complete business draait op LinkedIn. Ik krijg wekelijks relevante leads binnen via dit platform en zit daardoor al 6 jaar bomvol werk. En LinkedIn leverde me nog veel meer op. Zo werd mijn visie scherper, leerde ik onwijs veel van discussies met vakgenoten en breidde mijn netwerk zich uit met supertoffe mensen. Ik kan met recht zeggen dat LinkedIn mijn leven heeft veranderd. En dat gun ik jou en je werknemers ook.

WAT GAAT DAT KOSTEN?

Het hele traject

6500 eenmalig
  • 1 volledige trainingsdag
  • 3 contentsessies van een dagdeel
  • Overdragen kennis op interne sessieleider
  • Voor een jaar aan templates en hooks